Balenyà, a 6 d’abril de 2020.
L’Ajuntament de Balenyà i l’ABS de Centelles, Balenyà i Sant Martí de Centelles volen puntualitzar, davant algunes informacions que circulen per les xarxes, que no s’ha deixat de prestar l’atenció sanitària.
El Consultori de Balenyà ha reestructurat horaris i es treballa amb coordinació amb els professionals sanitaris de la zona perquè els municipis de l’àrea d’influència de l’ABS no quedin desatesos en cap moment.
En aquests moments estem sota el criteri de l’autoritat sanitària la qual establirà el repartiment dels recursos mèdics en funció de les prioritats vitals. La construcció de l’hospital de campanya al recinte esportiu del Castell d’en Planas a Vic requerirà que només alguns professionals dels centres sanitaris d’influència de la nostra ABS – Centelles, Balenyà i Sant Martí de Centelles- hagin de prestar els seus serveis en aquest nou equipament.
Així doncs es garanteix l’assistència primària a aquestes tres poblacions amb professionals dels diversos àmbits tot i que no siguin els que es tenen assignats habitualment.
Us recordem que per a patologies no urgents, de 8 a 20h, s’ha de trucar al 938 810 485 (ABS Centelles), per a emergències 061 (Salut Respon) i emergències greus 112.
Darrera modificació: 06-04-20 a les 19:15