La Mancomunitat ha obert un procés de selecció per incorporar en plantilla un/a tècnic/a per a l’àrea d’Intervenció i Tresoreria.
Les persones que compleixin els requisits poden presentar sol·licituds a la seu electrònica de la Mancomunitat fins al diumenge 7 de juliol, inclòs.
Es tracta d’un lloc de treball qualificat com a tècnic/a superior, amb una retribució bruta anual de 37.425,33 euros distribuïts en 14 pagues, contracte interí, i jornada laboral de 37,5 hores a la setmana en horari de matins.
Entre les funcions principals hi destaca elaborar, controlar i coordinar el control i fiscalització interna de la gestió econòmicofinancera i pressupostària; elaborar, controlar i coordinar la comptabilitat de la Mancomunitat; elaborar estudis i tot tipus de documentació especialitzada relativa a les matèries i expedients; elaborar propostes de normativa, ordenances, propostes d’acord, resolucions, convenis, bases, encomanes de gestió i reglaments en relació a les matèries incloses al seu àmbit funcional; i redactar informes tècnics relatius als expedients i matèries competència del servei, entre altres.
Totes les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar la seva sol·licitud fins al diumenge 7 de juliol, inclòs, a la seu electrònica de la Mancomunitat.